بازی و سرگرمی
این وبلاگ هر هفته مطلب جدیدی داره.
 
 
... Cat Mario ...



[تصویر: Syobon-action_title.png]


توضیحات :
 بازی Cat Mario یک بازی 2D ژاپنی هست که در سال 2007 توسط یک دانشجوی ژاپنی با الهام اندک از Super Mario یا همون قارچ خور در سه روز نوشته شده . بازی عموما در سطح جهان به عنوان سخت ترین و غیر منتظره ترین بازی تاریخ شناخته میشه . کل داستان در مورد یک شخصیت گربه مانند هست که دقیقا مثل قارچ خور باید جلو رفته و به انتهای مرحله برسد . البته این تنها وجه اشتراک دو بازیست . در Cat Mario مردن به صورت نامحدود آزاد میباشد ! یعنی بازی سازان اجازه این رو دادند که هرکسی هرچقدر که می خواهد به بازی ادامه دهد حتی تا جون -556 !
کل بازی پر از انواع و اقسام تله ، جعبه های نامریی ، قارچ های قاتل و ... هست ، به طوری که تقریبا هر چیز مفید در قارچخور اینجا باعث مرگ شما میشود . بنابراین کلا سعی کنید به چیزی برخورد نداشته باشید !

[تصویر: 1.jpg]

بازی حدودا 10 مرحله داره و من تا حالا کسی رو نشناختم که بتونه بازی رو تا تهش بره . مرحله ها به طرز وحشت ناکی سخت هستند و تقریبا شما باید هرگونه مرگی رو 10 باری تجربه کنید تا شاید یه بار بتونید از مرگ فرار کنید !

نقد ها : بازی عموما نقد های مثبتی گرفت و منتقد های منفی همگی دشواری دیوانه وار بازی رو بیش از حد تشخیص دادند و باور دارند که سازنده بازی از تمامی گیمر ها متنفر است و با این بازی انتقام ازشون گرفته !


دانلود بازی با حجم 1.5 مگ

دوستان خواهشا دانلود كنيد اصلا ضرر نميكنيد.

منتظر نظراتتون هستم



درباره وبلاگ


سلام من احمد رضا این وبلاگو ساختم. این وبلاگ بروز است و هر هفته مطلب جالبی دارد. ولی در هر صورت نظر بده و اگر نه شبیه این انگیری بردز میشم. راستی: به نویسنده نیازمندیم!
آخرین مطالب



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 29
بازدید دیروز : 4
بازدید هفته : 1345
بازدید ماه : 3158
بازدید کل : 997443
تعداد مطالب : 620
تعداد نظرات : 940
تعداد آنلاین : 2

http://deadtools.mihanblog.com/" name=button>



Top Blog
مسابقه وبلاگ برتر ماه

کسب درامد از طریق پاپ اپ